{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوست دارم....🙈

دوست دارم....🙈
حتی اگه همه ی دنیاهم بگن اشتباهه....😻
👉 💙 kaveh💙 👈
دیدگاه ها (۱۲)

😉 😉

‏لایی خوردن وریا رو دوس داشتید گفتم یه صحنه از لایی خوردن حا...

خوش اومدی عشق جان😻 💙 👏

آبیم...💙 ...مثله دریا...💙 ...تاجیم...👑 ...مثله فرهاد...😍

بهم گف رهاش کن،گفتم چطوری؟گفت دیگه سراغش رو نگیر،تکست نده،پی...

با این که۱۳سال رفت بهترین پاپ استار ایران فراموش نمیشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط