اندراحوالات رفتار غربیها . . . ؟!؟ ؛
اندراحوالات رفتار غربیها . . . ؟!؟ ؛
" احمق جون . . .
اسلام هراسی خوبه اما طوری نزن که خودمون شتک شیم . . . ! "
" احمق جون . . .
اسلام هراسی خوبه اما طوری نزن که خودمون شتک شیم . . . ! "
- ۵۶۲
- ۲۹ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط