{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه سوال

یه سوال
اونی که گردنم رو گرفته الستوره
دست چپم رو ولنتینو
دست راستم رو کی گرفته؟
دیدگاه ها (۱۳)

خوشکل شدی ال 😁

پس فقط من بالشت الستور ندارم اونم بالشت من رو داره 😃

.....

دست راستم خودش یه رستم تهمتنه : ))

بچه ها داشتم غذا که نه نیمرو تریاکی درست میکردم...انگشت شصتم...

هیچوقت به هیچکس این اطمینانو ندین که هرکاری کنه بازم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط