به گفتن نیست، همیشه چشمای آدم همهی ناگفتهها رو داد میز
به گفتن نیست، همیشه چشمای آدم همهی ناگفتهها رو داد میزنن. فقط کافیه چند ثانیه بهشون خیره بشی.
من فکر میکنم اگر کسی حرفت رو از توی چشمات نتونه بخونه، به زبون هم بیاری متوجه نمیشه.
بعضی حرفا رو نباید گفت.
بعضی حرفا رو نباید شنید.
بعضی حرفا رو باید سیر تماشا کرد...
چشمای آدم، دروغ نمیگن...
#مردترک
من فکر میکنم اگر کسی حرفت رو از توی چشمات نتونه بخونه، به زبون هم بیاری متوجه نمیشه.
بعضی حرفا رو نباید گفت.
بعضی حرفا رو نباید شنید.
بعضی حرفا رو باید سیر تماشا کرد...
چشمای آدم، دروغ نمیگن...
#مردترک
- ۴.۲k
- ۱۳ آذر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط