{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🍂بدنش را چگونه باید گفت ...

🍂بدنش را چگونه باید گفت ...
ساده نیست آنچه در سرم دارم...
من که در وصف یک سرانگشتش‌...
یک لغت نامه واژه کم دارم.‌.📕
زندگی اتفاق خوبی بود،...
آخرش با نگاه بهتر شد...👀
چشمهایت همیشه یادم هست ...
هر نگاهی به مرگ منجر شد...🥀
چشمهایت عقیق ِ اصل یمن... 💍
گونه ها قاچ سیب لبنانی...🍏
تو بخندی شکسته خواهدشد،‌..
قیمت پسته های کرمانی...
#علیرضا_آذر🎈
#پنهــآن🌿
دیدگاه ها (۱)

سلام دورها، چرا همه چیز های خوب درشما اقامت دارند؟🌱🔐

عالیه😂معشوقه حافظ ، کرونا گرفته 🥴🥴گفتم غم تو دارمگفتا کرونا ...

[انگار یک دریا در دلم هست که آرام‌ نمی‌گیرد.💙🔐]

••• آنـجا که دیـگر راه نیسـت .. خـدا راه می‌گـشاید ..🌵

باید   برای   وصف   تو   تا  کی غزل نوشتوقتی   برای  از  تو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط