{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببخشش🙇 😌 ✋

ببخشش🙇 😌 ✋
دیدگاه ها (۱)

الهی وربی من لی غیرک........

با تو دیگه تنها نیستم،،،.....!!

وخدا همیشه هست.....!

بله گرفتاریم ... چون خدارو فراموش میکنیم ....

واحاعییی🤣💔خدایا منو ببخشش 😬🤣💔

هر ببخشش رو با توجه علاقه مندیام کشیدم... اون رنگ رو نقاشی ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط