میخوام یه چیزی بهتون بگم
میخوام یه چیزی بهتون بگم
من تایپ اصلیم intj-t عه
و خب
یه سری اخلاق های گندی دارم مثل تظاهر و نمیدونم خوشحال بودن دلقک بودن کصشر گفتن...
سر همینا میگن تایپت بهت نمیخوره
واسه همین تو بیو زدم enfj و به بقیه میگم enfj ام
بابا بسه دیگه
هر گوهی هستم میگن بهت نمیخوره...
البته توی مجازی اینطورم
توی واقعیت ذره ای اخلاق های مجازیمو ندارم
من تایپ اصلیم intj-t عه
و خب
یه سری اخلاق های گندی دارم مثل تظاهر و نمیدونم خوشحال بودن دلقک بودن کصشر گفتن...
سر همینا میگن تایپت بهت نمیخوره
واسه همین تو بیو زدم enfj و به بقیه میگم enfj ام
بابا بسه دیگه
هر گوهی هستم میگن بهت نمیخوره...
البته توی مجازی اینطورم
توی واقعیت ذره ای اخلاق های مجازیمو ندارم
- ۳.۵k
- ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط