{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیزارم از دنیایی که...

بیزارم از دنیایی که...

شکستن شیشه ی...

خونه هـــــــا جرمه...

ولی شکستنِ...

دلِ آدما ...

هیچ تاوانی نداره ...
دیدگاه ها (۴)

کامنت...

کدومشون رو بیشتر دوست میدارین؟؟کامنت..

رفیق نیم کیلو باش، ولــی مرد باش😉

کدوم رو دوست میدارین؟!😍 ❤

کی گفته دل شکستن تاوان نداره ؟❤️‍🩹#تاسیان

من دل شیشه ای هرجا هر شکستن که شکستم...آهنگ سرگردون داریوش ا...

تو دنیایی که ارزو ها ثروت و عشقه و حتی برای به دست اوردن پول...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط