#رومانتویی
#رومانتویی
به اندازه قد دلخواه دونه می گیریم
وبا بافت جودانه می بافیم که دوطرف لباس یک مدل باشد
یک طرف کار هر رج اضافه می کنیم تا به عرض حدودا 50 سانت برسد و گور می کنیم یکی دیگر قرینه این می بافیم
ودو بافت را از قسمتی که صاف هست به هم می دوزیم که به صورت یک شال می شود که دوطرف تیز دارد
پشت کاررا هم جودانه می بافیم ودرز شال رابه وسط یقه پشت می دوزیم
پهلوی وشت را به قسمتی از شال که شروع بافت بود وتیز نیست می دوزیم
تمام
برای بچهها می شود از پشت شروع کرد پشت که تمام شد کور نمی کنیم به اندازه قد جلوی لباس دو طرف دون گرفته وهر رج اضافه کرده می بافیم تا یک دوم جلو + 10 الی15سانت
به اندازه قد دلخواه دونه می گیریم
وبا بافت جودانه می بافیم که دوطرف لباس یک مدل باشد
یک طرف کار هر رج اضافه می کنیم تا به عرض حدودا 50 سانت برسد و گور می کنیم یکی دیگر قرینه این می بافیم
ودو بافت را از قسمتی که صاف هست به هم می دوزیم که به صورت یک شال می شود که دوطرف تیز دارد
پشت کاررا هم جودانه می بافیم ودرز شال رابه وسط یقه پشت می دوزیم
پهلوی وشت را به قسمتی از شال که شروع بافت بود وتیز نیست می دوزیم
تمام
برای بچهها می شود از پشت شروع کرد پشت که تمام شد کور نمی کنیم به اندازه قد جلوی لباس دو طرف دون گرفته وهر رج اضافه کرده می بافیم تا یک دوم جلو + 10 الی15سانت
- ۵.۵k
- ۰۴ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط