یا رب چو بخوانیام
یا رب چو بخوانیام
اَطعنا گویم
فرمانتو را بهجان
سَمِعنا گویم
بر من تو بهفضل اگر
غَفَرنا گویی
من آیمو رَبَنّا ظَلَمنا
گویم...!
باباافضل کاشانی
اَطعنا گویم
فرمانتو را بهجان
سَمِعنا گویم
بر من تو بهفضل اگر
غَفَرنا گویی
من آیمو رَبَنّا ظَلَمنا
گویم...!
باباافضل کاشانی
- ۳.۶k
- ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط