پاییز
پاییز
ای فصل برگریز
ای همچو مرگ
خوب و رهاننده و عزیز
گویم اگر دوستترت دارم از بهار
باور نمیکنی؟!
شفیعی_کدکنی
ای فصل برگریز
ای همچو مرگ
خوب و رهاننده و عزیز
گویم اگر دوستترت دارم از بهار
باور نمیکنی؟!
شفیعی_کدکنی
- ۱۳.۷k
- ۲۱ آذر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط