{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غم میخورم به حال دل رهبرم که هست

غم میخورم به حال دل رهبرم که هست
تنها طلایه دار زیارت نرفته ها...
دیدگاه ها (۴)

هفته بسیج بر همه بسیجیان واقعی مبارک باد

اولین پنج شنبه بدون بچه محل ها#شهیداعطایی#شهیدعسگری#منطقه17#...

کباب کوبیده 3نوع است:#_1.ساده#_2.زعفرانی#_3.انتخاباتی

رفت اونیکه حال دلم باهاش خوب بود 😔 💔 🥀#محتوا ساز #دل#غم #جدا...

من به حال تو غبطه میخورم برادرخوش به حالت

علاج دلتنگی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط