{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوشگل نیستم

خوشگل نیستم

چِشمام

(سگ ...خر...کره خر...توله سگ ...گاو)

هم ندارههههه

اَخلاق مَخلاقم خو هییچ زیرخط فقر

فقطـ وفقط یه روانی ام که لنگه نداره .

فدا سرم که کسی دوسم نداره

مـَشــتــی...

ﻣـآ ﺭﻭ ﺧــْـدآ ﻫــَم ﺩﻭست ﻧَﺪﺍﺭﻩ...

ﺗﻮ ﮐِﻪ بندشی..!!!!!!!

الله اکبر
عجب فازوحشتناکی
خخخه
دیدگاه ها (۱۷)

خخخخخهعه

ایا از دوست پسر مزخرف خود رنج میبرید؟؟؟....کات کنین بابابیای...

دوستت دارم قد ستاره های آسمون♡♡♡

ازمن گفتن بودنزدیک نشویدااااااااخطرناکه خطرنااااااااااکخخخه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط