همیشه دوست داشتم
همیشه دوست داشتم
یکی باشه که اگه بگم خدافظ
در جواب بگه :
+ کجا؟
+ ناراحتم، درست
+ عصبی ام، درست
+ حوصله ندارم، درست
+ اما تُ حق رفتن نداری
+ بری دلم تنگ میشه
+ میفهمی؟؟😊 💔
یکی باشه که اگه بگم خدافظ
در جواب بگه :
+ کجا؟
+ ناراحتم، درست
+ عصبی ام، درست
+ حوصله ندارم، درست
+ اما تُ حق رفتن نداری
+ بری دلم تنگ میشه
+ میفهمی؟؟😊 💔
- ۲.۷k
- ۲۴ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط