صدای بعضی از آدم ها؛ قابلیت اینو دارن که از پشت تلفن
صدای بعضی از آدم ها؛ قابلیت اینو دارن که از پشت تلفن
آدمو بغل کنن و بگن غصه نخور
" من دوسِت دارم."
آدمو بغل کنن و بگن غصه نخور
" من دوسِت دارم."
- ۱.۱k
- ۲۰ شهریور ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط