{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ممنون از حمایتتتون

ممنون از حمایتتتون
اما نمی‌دونم بعضیا
هستن فقط سین و
تمام آقا یه دونه قلب
می‌خوام قرمز کنی خوبه
نگفتم کوه🗻بکن🤔🤔
دیدگاه ها (۰)

منم اولیم

#اسیه#دروک#اسدور#عمر#ایبیکه

با منو بشنو اومدم

دوباره اومدم....لایک فراموش نشه

(عسلیا می خوام برمنمی دونم شاید برگشتم ولی شایدمی خوام یه مد...

می خوام برگردم ویسگون😦ولی نه با محتوا mbti 😛نمی دونم پست ها ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط