{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

https://wisgoon.com/blackpink_offical_yg

https://wisgoon.com/blackpink_offical_yg

تا تهش بخون:)♡

دیگه خودتون میدونید
که گزارش میکنین یا نه!!
ارمی واقعی هستی یا فقط اسمتو ارمی
گذاشتی

کامنتا رو باز می زارم که نظرتان بدونم
ولی توهین کردن ممنوعه
اگه شما هم توهین کنین دیگه فرقی با ادم های مریض ندارین
شما مثل بعضیا بی شخصیت نباشید:)♡

من خودم از بلنک پیک خوشم میاد و دوسشون دارم ولی خوب فنشون هم نیستم
و شما نباید به اونا هیت بدید چون اونا یا هر ایدل دیگه ای فن خودشو انتخاب نمیکنه
بعضی از آدم ها مشکل روانی و درگیری دارن
پس فقط گزارشون کنید
اما نرین تو کامنتا دعوا کنید
که بیشتر حمایت ازشون شه
یا نرین توی پی وی شون و باهاشون دعوا کنید چون که شخصیت خودتون رو خورد میکنید و شما توانایی درمان یه آدم بیمار رو ندارین
و آخر هم به ارمی ها لقب فن های وحشی داده میشه
چون ارمی موفق ترین فن جهان
و آدم های مریض همیشه دنبال موفق ترین ها هستند




خب دیگه این همه تایپ کردم تا بگم به هم دیگه توهین نکنیم:)♡♡♡
مممنونم و دوستون دارم
دیدگاه ها (۸)

:(

حق:)

#درد واقعی ارمی های واقعیدرون و بیرون:)

:(

*اسپویل جهت کویر نشدن(اگه میخوای بخون اگه نمیخوای برو به سلا...

خب رفقا باید ی چند نکته رو بهتون بگمقبلش بگم که خودتون خوب م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط