{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آیا کسی نشسته است پشت ابر؟

آیا کسی نشسته است پشت ابر؟
که نی می‌زند
یا سه تار
نمی‌دانم!
آوازی، اما یک آواز
از گوشه‌ی آسمان جمعه می‌ریزد...
دیدگاه ها (۱)

رها🦋 زدم زیر گریه..مثل آدمی که بلندترین کوه و شیب دارترین سخ...

فاصله ی این دو وادی #معرفت، به اندازه ی یک لحظه فهمیدن است و...

my littel boy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط