بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله الرحمن الرحیم
چرا فرقه های انحرافی و اشخاص منحرف دارند قوی می شوند وگسترش می یابند
علت اصلیه آن این است که جامعه ی ما معیار درستی از انتخاب استاد اخلاق ندارد
این نوشته سعی کرده است تا معیار های اشتباه برای انتخاب استاد اخلاق را نفی کند و معیار های درست انتخاب استاد اخلاق را جایگزین آن معیار های اشتباه کند
چرا وقتی معیار انتخاب استاد اخلاق الهی را نمی دانیم می رویم و استاد اخلاق انتخاب می کنیم
وقتی معیار انتخاب استاد اخلاق الهی را نمی دانیم نتیجه اش این می شود که شخصی که انحراف های زیادی دارد را برای استادی بر گزینیم
در روایات گفته علم را کسب کنید ولو از چین اما در مورد دین روایات گفته برید ببینید دینتون رو از چه شخصی می گیرید
پس مساله ی دین بسیار مهم است ومانند سایر موارد نیست که از هرکس و ناکسی بخواهی دین رو دریافت کنی
شیطان اومد پیش یکی از پیامبران گفت بگو بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبر گفت نمی گم بسم الله الرحمن الرحیم
شیطان گفت:می گم بگو بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبر گفت :نمی گم
شیطان:مگه خدا را قبول نداری
پیامبر:قبول دارم خدا را ولی می دونم بعد از بسم الله الرحمن الرحیم می خوای چی بگی
«یعنی بعد از بسم الله الرحمن الرحیم می خوای منو منحرف کنی یعنی با دین و از راه دین منو منحرف کنی»
البته در اینکه معیار های درستی برای انتخاب استاد اخلاق در دست مردم نیست یکی از علت هایش این است که خود بعضی روحانیون چرا معیار های درستی را به مردم نداده اند
همین معیار های اشتباه این افراد سبب پروار شدن وفربه شدن یک سری از افراد سود جوی منحرف در ایران و شایدم در جهان شده است
حالا یک سری از معیار های اشتباه برای انتخاب استاد اخلاق را
می گویم فقط تعجبم این است چرا بعضی روحانیون دارند این معیار های اشتباه را در جامعه تایید و پخش می کنند
معیار های اشتباه:
یکم: اگر به چهره ی استادی نگاه کردی و نورانی بود یا مثلا به دلت نشست بدون خیلی اون شخص الهی است
دوم: اگر صدای استاد اخلاق را شنیدی دیدی نورانی بود قلبت پر از نور شد به خدا سیمت وصل شد اون دیگه بهترین استاد اخلاقه اگر سر درسش گریه ات اومد که اصلا بدون صاحب نفسه عالیه
سوم:اگر استاد اخلاق روضه خونه گریه ای اهل لطمه است و اهل بکاء که عالیه اصلا استاد کم گیر میاد این جوری باشه
چهارم:اگر استاد یاد مرگ می کنه و گریه ای هست سر نمازش مثل ابر بهار گریه می کنه حالت عرفانی داره این دیگه فرشته است
پنجم:اگر رفتی پیش استاد اخلاق ببین چه قدر می خوره اگر کم می خوره کم می خوابه وای این عالیه
ششم:اگر استاد اخلاق را تو خواب دیدی اومد کمکت کرد یا اصلا تو خواب دیدی تو رو به امام زمان رسوند اصلا دستت رو تو دست اهل بیت گذاشت بدون اون از اوتاده
هفتم: اگر رفتی پیش استاد اخلاقی دیدی رفتارت با بقیه خوب شده نمازت رو خوب می خونی مستحباتت رو خوب دیگه انجام می دی افسردگی ات حل شده یا اصلا مریضی روانی داشتی قرص می خوردی حالا رفتی پیش این استاد اخلاق خوب شدی دیگه بدون نوره علی نوره این استاد اخلاق از دستش ندی ها
هشتم:مثلا اگر دیدی استاد اخلاق حرف در مورد پیغمبر و اهل بیت می زنه بدون عالیه
نهم: مثلا رفتی پیش استاد اخلاقی یه سوالی داشتی استاد اخلاق توی جلسه بدون اینکه ازش سوال بپرسی
جوابت رو داد
یعنی بدون خدا این سوال را تو قلبش انداخته تا پاسخت رو بده تا از گمراهی تو رو در بیاره اصلا این فرد چشم بصیرت داره
نمی دونی چی هست
دهم: می گویند وقتی به استاد اخلاق خوب رسیدی خودت رو مثل مرده ی تو دست غسال قرار بده دیدی مرده شور چه جوری مرده رو می شوره مرده هم هیچی نمی گه تو هم همین جوری باش
خودت رو در اختیار استاد اخلاق قرار بده بگو هرچی می گی رو چشم مثل مرده ی تو دست غسال که هیچ بهونه ای نمی گیره اشکال نمی گیره
یازدهم: اگر استاد اخلاق همین که نگاهت کرد از سر درونت حرف زد و اشکالاتت رو وخوبی هایت رو گفت بدون عالیه اصلا اون چشم بصیرت داره
««بنده اجمالا معیار های غلط را بر گزینش استاد اخلاق در یازده قسمت دسته بندی شده در بالا شرح دادم »»
حالا می خواهیم بگوییم اصلا چرا این معیار ها معیار درست برای انتخاب استاد اخلاق نیست
علتش آن است که ما مردم عوام چشم بصیرتمان باز نشده است تا بفهمیم که کدام چهره نورانی است کدام ظلمانی است کدام حیوانی است ما خیلی از موارد وهم می کنیم که کدام چهره نورانی است یا ظلمانی
مثلا به کرات دیدیم که به شخصی به خاطر چهره اش سوءظن پیدا کرده ایم بعد فهمیدیم نه بابا این اصلا آدم خوبی بوده و ما چه فکرهای بدی در مورد این فرد کردیم برعکس این مساله هم اتفاق زیاد افتاده
شما الان پیش خیلی از طرفداران فرقه های ضاله بروید یا طرفداران افراد ضاله می گویند بزرگ ما چهره ی نو
چرا فرقه های انحرافی و اشخاص منحرف دارند قوی می شوند وگسترش می یابند
علت اصلیه آن این است که جامعه ی ما معیار درستی از انتخاب استاد اخلاق ندارد
این نوشته سعی کرده است تا معیار های اشتباه برای انتخاب استاد اخلاق را نفی کند و معیار های درست انتخاب استاد اخلاق را جایگزین آن معیار های اشتباه کند
چرا وقتی معیار انتخاب استاد اخلاق الهی را نمی دانیم می رویم و استاد اخلاق انتخاب می کنیم
وقتی معیار انتخاب استاد اخلاق الهی را نمی دانیم نتیجه اش این می شود که شخصی که انحراف های زیادی دارد را برای استادی بر گزینیم
در روایات گفته علم را کسب کنید ولو از چین اما در مورد دین روایات گفته برید ببینید دینتون رو از چه شخصی می گیرید
پس مساله ی دین بسیار مهم است ومانند سایر موارد نیست که از هرکس و ناکسی بخواهی دین رو دریافت کنی
شیطان اومد پیش یکی از پیامبران گفت بگو بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبر گفت نمی گم بسم الله الرحمن الرحیم
شیطان گفت:می گم بگو بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبر گفت :نمی گم
شیطان:مگه خدا را قبول نداری
پیامبر:قبول دارم خدا را ولی می دونم بعد از بسم الله الرحمن الرحیم می خوای چی بگی
«یعنی بعد از بسم الله الرحمن الرحیم می خوای منو منحرف کنی یعنی با دین و از راه دین منو منحرف کنی»
البته در اینکه معیار های درستی برای انتخاب استاد اخلاق در دست مردم نیست یکی از علت هایش این است که خود بعضی روحانیون چرا معیار های درستی را به مردم نداده اند
همین معیار های اشتباه این افراد سبب پروار شدن وفربه شدن یک سری از افراد سود جوی منحرف در ایران و شایدم در جهان شده است
حالا یک سری از معیار های اشتباه برای انتخاب استاد اخلاق را
می گویم فقط تعجبم این است چرا بعضی روحانیون دارند این معیار های اشتباه را در جامعه تایید و پخش می کنند
معیار های اشتباه:
یکم: اگر به چهره ی استادی نگاه کردی و نورانی بود یا مثلا به دلت نشست بدون خیلی اون شخص الهی است
دوم: اگر صدای استاد اخلاق را شنیدی دیدی نورانی بود قلبت پر از نور شد به خدا سیمت وصل شد اون دیگه بهترین استاد اخلاقه اگر سر درسش گریه ات اومد که اصلا بدون صاحب نفسه عالیه
سوم:اگر استاد اخلاق روضه خونه گریه ای اهل لطمه است و اهل بکاء که عالیه اصلا استاد کم گیر میاد این جوری باشه
چهارم:اگر استاد یاد مرگ می کنه و گریه ای هست سر نمازش مثل ابر بهار گریه می کنه حالت عرفانی داره این دیگه فرشته است
پنجم:اگر رفتی پیش استاد اخلاق ببین چه قدر می خوره اگر کم می خوره کم می خوابه وای این عالیه
ششم:اگر استاد اخلاق را تو خواب دیدی اومد کمکت کرد یا اصلا تو خواب دیدی تو رو به امام زمان رسوند اصلا دستت رو تو دست اهل بیت گذاشت بدون اون از اوتاده
هفتم: اگر رفتی پیش استاد اخلاقی دیدی رفتارت با بقیه خوب شده نمازت رو خوب می خونی مستحباتت رو خوب دیگه انجام می دی افسردگی ات حل شده یا اصلا مریضی روانی داشتی قرص می خوردی حالا رفتی پیش این استاد اخلاق خوب شدی دیگه بدون نوره علی نوره این استاد اخلاق از دستش ندی ها
هشتم:مثلا اگر دیدی استاد اخلاق حرف در مورد پیغمبر و اهل بیت می زنه بدون عالیه
نهم: مثلا رفتی پیش استاد اخلاقی یه سوالی داشتی استاد اخلاق توی جلسه بدون اینکه ازش سوال بپرسی
جوابت رو داد
یعنی بدون خدا این سوال را تو قلبش انداخته تا پاسخت رو بده تا از گمراهی تو رو در بیاره اصلا این فرد چشم بصیرت داره
نمی دونی چی هست
دهم: می گویند وقتی به استاد اخلاق خوب رسیدی خودت رو مثل مرده ی تو دست غسال قرار بده دیدی مرده شور چه جوری مرده رو می شوره مرده هم هیچی نمی گه تو هم همین جوری باش
خودت رو در اختیار استاد اخلاق قرار بده بگو هرچی می گی رو چشم مثل مرده ی تو دست غسال که هیچ بهونه ای نمی گیره اشکال نمی گیره
یازدهم: اگر استاد اخلاق همین که نگاهت کرد از سر درونت حرف زد و اشکالاتت رو وخوبی هایت رو گفت بدون عالیه اصلا اون چشم بصیرت داره
««بنده اجمالا معیار های غلط را بر گزینش استاد اخلاق در یازده قسمت دسته بندی شده در بالا شرح دادم »»
حالا می خواهیم بگوییم اصلا چرا این معیار ها معیار درست برای انتخاب استاد اخلاق نیست
علتش آن است که ما مردم عوام چشم بصیرتمان باز نشده است تا بفهمیم که کدام چهره نورانی است کدام ظلمانی است کدام حیوانی است ما خیلی از موارد وهم می کنیم که کدام چهره نورانی است یا ظلمانی
مثلا به کرات دیدیم که به شخصی به خاطر چهره اش سوءظن پیدا کرده ایم بعد فهمیدیم نه بابا این اصلا آدم خوبی بوده و ما چه فکرهای بدی در مورد این فرد کردیم برعکس این مساله هم اتفاق زیاد افتاده
شما الان پیش خیلی از طرفداران فرقه های ضاله بروید یا طرفداران افراد ضاله می گویند بزرگ ما چهره ی نو
۲۳.۰k
۰۶ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.