آیا دوزخ آشکار نشده؟ استاد علی اکبر خانجانی
دوزخ:
هر چه بیشتر می نوشند تشنه تر می شوند (مسکرات، کولاها، آب کلوریزه شده لوله ها و...)
و هر چه بیشتر می خورند گرسنه تر می شوند (غذاهای سوخته شده و مسموم، غذاهای فریز شده و بی محتوا، کنسروها که تفاله هایند) و نیز از چرک و خون و عفونت و فساد می خورند (داروها، مسکن ها، واکسن ها، آنتی بیوتیک ها و...).
عذاب رسوایی ها، عذاب عقیم شدگی ها و پوچی ها، عذاب التهابات و سوزش های روانی، عذاب های دردناک جسمانی. و آتش خواران: نفت، برق، لیزر، رادیو اکتیو و اشعه ایکس و... و از آسمان نیز تشعشعات مرگبار می ریزد: به واسطه پاره شدن لایه اوزون. و عذاب شک هايی فزاینده، عذاب اتهاماتی بی پایان و...
اینها نمونه هايی از عذاب های اهل دوزخ است که در روایات دینی آمده است. آیا به راستی دوزخ آشکار نشده است؟ و آیا این نشانی از ظهور متافیزیک در فیزیک نیست؟ و اینکه این دوزخ به دست و اراده خود بشر فراهم آمده است در حالی که بهشت (طبیعت) به دست خداوند پدید آمده است.
نفی طبیعت مترادف با ابداع دوزخ یعنی صنعت است. و آنگاه اهل دوزخ از فرط عذاب، به امید تسکین یافتن، به ميوه ی درخت زقوم پناه می برند. به داروها، مسکن ها، مخدرات و... که پس از اندکی عذاب هايشان مضاعف می گردد. انسان، بهشت طبیعت را انکار و لعن نمود و در ابداع بهشت دست خودش یعنی صنعت، دوزخ را برای خود فراهم ساخت: دوزخ علم و خرد ورزی!
تألیف:«استاد علی اکبر خانجانی »
از کتاب ؛محاق( ص 80)
هر چه بیشتر می نوشند تشنه تر می شوند (مسکرات، کولاها، آب کلوریزه شده لوله ها و...)
و هر چه بیشتر می خورند گرسنه تر می شوند (غذاهای سوخته شده و مسموم، غذاهای فریز شده و بی محتوا، کنسروها که تفاله هایند) و نیز از چرک و خون و عفونت و فساد می خورند (داروها، مسکن ها، واکسن ها، آنتی بیوتیک ها و...).
عذاب رسوایی ها، عذاب عقیم شدگی ها و پوچی ها، عذاب التهابات و سوزش های روانی، عذاب های دردناک جسمانی. و آتش خواران: نفت، برق، لیزر، رادیو اکتیو و اشعه ایکس و... و از آسمان نیز تشعشعات مرگبار می ریزد: به واسطه پاره شدن لایه اوزون. و عذاب شک هايی فزاینده، عذاب اتهاماتی بی پایان و...
اینها نمونه هايی از عذاب های اهل دوزخ است که در روایات دینی آمده است. آیا به راستی دوزخ آشکار نشده است؟ و آیا این نشانی از ظهور متافیزیک در فیزیک نیست؟ و اینکه این دوزخ به دست و اراده خود بشر فراهم آمده است در حالی که بهشت (طبیعت) به دست خداوند پدید آمده است.
نفی طبیعت مترادف با ابداع دوزخ یعنی صنعت است. و آنگاه اهل دوزخ از فرط عذاب، به امید تسکین یافتن، به ميوه ی درخت زقوم پناه می برند. به داروها، مسکن ها، مخدرات و... که پس از اندکی عذاب هايشان مضاعف می گردد. انسان، بهشت طبیعت را انکار و لعن نمود و در ابداع بهشت دست خودش یعنی صنعت، دوزخ را برای خود فراهم ساخت: دوزخ علم و خرد ورزی!
تألیف:«استاد علی اکبر خانجانی »
از کتاب ؛محاق( ص 80)
۷۰۱
۰۴ فروردین ۱۴۰۳
دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.