{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

2013yoona 76768040

دیدگاه ها (۰)

دقیقا من خودم intj هستم ث همینطوریم

خیلی تلخه

سلام سلام نارنگیاا ✨🧡این بخش از قسمت 3 برنامه "ThekNOwWay" ر...

بچه ها یه کتاب رهایی از خشم و پرخاشگری گرفتمهرکی رید تو اعصا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط