{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دینگ یوشی

گریهههه😭😭😭الهییی😢😭
دلم کباب شد برای دینگ یوشی😭💔
خیلی گناه داشت در این سریال😭😢
ولی سریال قشنگی بود و دینگ یوشی خیلی جذاب و خوشتیپ بود😍😎(نقش اول نبود البته😭اما در این سریال که پر از بازیگر مشهور، و کارگردان و نویسنده خوب است دست کمی از نقش اول نداره😍😎💯)
🍀🍀🍀🍀🍀
سریال عشق در عمارت🔥💯
من خودم فقط بخش هایی که یوشی بود را دیدم😄و خیلی قشنگ بود و لذت بردم به جز پایانش😢😭😍
دیدگاه ها (۲)

دینگ یوشی

دینگ یوشی

﷽ #اللّٰھـُــم‌عجِّل‌لِوَلیڪَ‌الفَرَجْ‌بِحَقّ‌ زینب کبری سلا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط