{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا واسه نجات بقیه فرشته باشم

وقتی هیچکس نمیسوزه دلش ب حالم
دیدگاه ها (۶)

🤣🤣🤣🤣🤣

۱۱۲۲۸

کپشن رو بجای من پر کنید

چرا واسه نجات بقیه فرشته باشم ...

ماریا خطاب به امرضا وقتی امرضا واسه بار هفتادم میخواد بره یه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط