{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بسیجۍ؛

بسیجۍ؛
بودن‌چیزےنیست‌؛
جزعملۍخـٰالصآنھ،عبـٰادتۍعـٰاشقآنھ،
جھـٰادےعـٰارفآنھ،
قیـٰامۍمظلومـٰانھ،رزمۍشجـٰاعآنھ،
و،وصلۍعـٰاشقآنھ ..
!!!!!! #تلنگر
فرض کن قیامت🏜 شده و
نامه اعمالت رو آوردن...📜

توش نگاه می‌کنی👀 می‌بینی نوشته ۱۰۰,۰۰۰ نفر رو باحجاب کرده!!😳😳
از تعجب شاخ‌ درمیاری: «این چیه؟ من کی این کارو کردم که خودم‌ خبر ندارم ؟!!!»😍😍😍

مأمور حساب و کتاب: «این آثار نهی از منکرهاته تا سال‌ها پس از مرگت!»😊

▫️این همه...!!! نکنه به ریال نوشته😳

▪️نه بابا ریال چیه❓ تازه، هنوز بودی توی دنیا که ۳ تا صفر پولا ‌حذف شد...

▫️آخه من که هر چی نهی از منکر کردم خیلیا «به تو چه» و «تو‌ نگاه نکن» و این حرفا جواب می‌دادن... چه اثری؟!🤔

▪️جلوی تو این حرفا رو می‌زدن. بعد که می‌رفتن و به حرفت و رفتار مؤدبانه‌ات فکر می‌کردن تأثیر می‌گرفتن اما خودت بی خبر بودی...😇

▫️بازم این همه نمی‌شه❗️🤔

▪️بعضیاشونم چون قبل از تو کسی بهشون تذکر داده بود اما فقط ۱ نفر بود بی‌اثر بود. تو گفتی شد دو‌ نفر و اثر گذاشت...😊

▪️بازم این همه نمیشه!!🤔

▫️خیلیا هم بچه‌ها و‌ نسل خانمایی هستن که محجبه شدن... از مادرشون که تو با تذکرت باحجابشون کردی اثر مثبت گرفتن... با واسطه ثوابش مال تو هم شده...😉

▫️ولی بازم این همه نمیشه...!🤔

▪️خیلی از محجبه‌ها از ترویج حجابت ثابت قدم‌تر شدن...🤩

▫️خب، بازم ایـــن همه نمیشه... !!🤔

▪️توی دنیا🌎 که بودی، این آیه رو نخونده بودی که هر کس کار خوب انجام بده «فله عشر أمثالها..» ده برابر براش حساب می کنن؟؟؟😠

▫️چرا، خوندم... اما بازم ایـــن همه... !!!🤔

▪️اه... بسه دیگه، چقدر گیر دادی... اگه نمی‌خوای پاکش کنم، نامه عملت رو‌ بدم دست چپت؟😡

▫️نه نه نه...! غلط کردم. دیگه حرف نمی‌زنم.😅

▪️بیا... اینم اجر توهین‌هاییه که توی این راه شنیدی... اگه یک کلمه باز حساب کتاب کنی من می‌دونم و تو...😒

▫️وااااای... عجب اجری‌...😍😍 کاش بیشتر از اینا بهم توهین می‌کردن... کاش میزدن تو گوشم، کاش... با این حساب اجر شهید خلیلی چیه؟🤔

▪️اون مقامش خیلی خاصه👌 شماها نمی‌بینید. وگرنه از حسرت کلی غبطه میخورین... بهتون رحم کردن که بی خبر گذاشتنتون.

▫️خوش به سعادتش...

▪️یه مژده هم دارم برات...☺️

▫️چی هست؟

▪️صفحه پشتی نامه عملت رو نگاه کن...👀

▫️اینجا...؟! أ....!!!! آخ جوووون، این چیه؟ چقدر زیاده... همش مال منه😃

▪️بله، توی دنیا یه خاطره امر به معروف برای یه گروه فرستادی، خیلیا خوندن و امر به معروف و نهی از منکر رو‌ شروع کردن... اینم ثواب داره.😃
#ثواب
#حجاب

اینجا.گنـاه.ممــنوع📗🖇
دیدگاه ها (۰)

🍃🇮🇷به+مناسبت+#فتح_خیبر+به+دستان+مبارک+#امیرالمؤمنین+#حضرت_عل...

السَّلَاْمُ عَلَى المُعَذَّبِ فِي قَعْرِ السُّجُونِسلام بر آ...

🔴 انسانی که نماز نمی‌خونه وفادار نیست، می دونی چرا ؟#وفاداری...

احترام میزاریم تربیت خانوادگیه ولی قرار نیست.... میگویند+فضا...

هفتمین گناه

شبنم کوچولو: 8

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط