{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگر نه بَرَم دل نه به کس دل بسپارم

دیگر نه بَرَم دل نه به کس دل بسپارم
من مهره ی بازنده ی این کهنه قمارم
دیدگاه ها (۰)

***لم

میدونی چقد دلتنگتم ....

فکر میکنم یکی از ظالمانه ترین تجربه های هر آدمی کور شدن یه ذ...

***لم

بین این شعر های کهنه جواب راز منی!تو دل این شب تاریک تو فقط ...

رئال همیشه برنده، بارسا ی همیشه بازنده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط