کپشن👇👇👇
کپشن👇👇👇
خب رضا پهلوی فراخوان داده.
اینو مینویسم واسه براندازا و واسه اونایی که آشنای برانداز دارن.
شرایط امروز اصلا شبیه قبلا نیست
بارها هشدار داده شده کوچکترین تلاش در حال حاضر برای آشوب حکم سرباز دشمن بودن رو داره.
گول اون عوضی خارج نشین رو نخورید دم عید با جون خودتون بازی نکنید.
بدون تعارف، مامورین حق تیر دارن و این دفعه هیچ تعارفی نخواهند کرد.
مجددا میگم.
دم عید با جون خودتون بازی نکنید.پهلوی توی آمریکا داره توی امنیت زندگی میکنه من ایرانی وتویی که میخوای به دعوت پهلوی لبیک بگی زیر موشک اسرائیل نشستیم فکرکن عقلتو به کار بنداز کی به درد کی میخوره
۱۷۰تا بچه توی مدرسه میناب مرد آیا پهلوی چیزی گفت راجبشون؟نه
ولی برای کشته شدن سه تا سرباز آمریکایی کم مونده بود زنشو تقدیم ارتش آمریکا کنه"
به فکر مادرتون باشید که دم عیدی سیاه پوش نشه شماهم عزیز ما هستید تا وقتی که در زمین دشمن بازی نکنید👌اونی که امروز با فراخوان پهلوی بیاد بیرون
ایرانی و مردم نیست، رسما سرباز اسرائیله.
ماهم که عاشق مبارزه با اسرائیل :)))
الان که رضا پهلوی فراخوان داده
مهم ترین نقش رو ما مردم داریم
از فردا بیش از پیش باید بیاید توی خیابون ها
تمام خیابون ها باید دست مردم انقلابی باشه
بیشتر از همیشه نقش شما مشخص میشه
بریم واسه کولاک کردن ❤️🔥
هم وطن عزیزم اگه الان جلوی بچهتون رو بگیرید پس فردا لازم نیست بپرسید سپهر بابا کجایی . .
خب رضا پهلوی فراخوان داده.
اینو مینویسم واسه براندازا و واسه اونایی که آشنای برانداز دارن.
شرایط امروز اصلا شبیه قبلا نیست
بارها هشدار داده شده کوچکترین تلاش در حال حاضر برای آشوب حکم سرباز دشمن بودن رو داره.
گول اون عوضی خارج نشین رو نخورید دم عید با جون خودتون بازی نکنید.
بدون تعارف، مامورین حق تیر دارن و این دفعه هیچ تعارفی نخواهند کرد.
مجددا میگم.
دم عید با جون خودتون بازی نکنید.پهلوی توی آمریکا داره توی امنیت زندگی میکنه من ایرانی وتویی که میخوای به دعوت پهلوی لبیک بگی زیر موشک اسرائیل نشستیم فکرکن عقلتو به کار بنداز کی به درد کی میخوره
۱۷۰تا بچه توی مدرسه میناب مرد آیا پهلوی چیزی گفت راجبشون؟نه
ولی برای کشته شدن سه تا سرباز آمریکایی کم مونده بود زنشو تقدیم ارتش آمریکا کنه"
به فکر مادرتون باشید که دم عیدی سیاه پوش نشه شماهم عزیز ما هستید تا وقتی که در زمین دشمن بازی نکنید👌اونی که امروز با فراخوان پهلوی بیاد بیرون
ایرانی و مردم نیست، رسما سرباز اسرائیله.
ماهم که عاشق مبارزه با اسرائیل :)))
الان که رضا پهلوی فراخوان داده
مهم ترین نقش رو ما مردم داریم
از فردا بیش از پیش باید بیاید توی خیابون ها
تمام خیابون ها باید دست مردم انقلابی باشه
بیشتر از همیشه نقش شما مشخص میشه
بریم واسه کولاک کردن ❤️🔥
هم وطن عزیزم اگه الان جلوی بچهتون رو بگیرید پس فردا لازم نیست بپرسید سپهر بابا کجایی . .
- ۹.۱k
- ۲۵ اسفند ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط