{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غم زمانه خورم یا فراق یار کشم؟

غم زمانه خورم یا فراق یار کشم؟
به طاقتی که ندارم کدام بار کشم؟
دیدگاه ها (۰)

محبوب من!در دنیا جز شما خبری نیستشما تنها خبر خوش این عالمید...

#تنهایی

شکر🌱

#حکایت_قدیمی کسی رو دور نزنیم👌👌

غم زمانه خورم ....یا فراق یار کشم....

مادرم...

یار خوبم گفته بودی جان نثارم می کنی با صدایت همچو آهویی شکار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط