{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مردم کسی نفهمید :)

مردم کسی نفهمید :)
همه رفتن دنبال یکی دیگ :)
عشقم با یکی دیگ :)
رفیقم با یکی دیگ :)
البته منم همرو ول کردم با غم رفتم :)
دیدگاه ها (۸)

:)

حرفات خاطراتت داره غذابم میده :)

بدترین قسمت قوی بودن اینه :)

https://abzarek.ir/service-p/1rft/2095509رفیقم درست کرده بود...

آقای اباعبدالله تموم غمای این دنیا رو ول کردم اما غم محرم تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط