{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا میرم خونه

یاام میرم سردخونه
دیدگاه ها (۰)

روزی 16ساعت کار نکردم که توی پلشت بری بگی خوش شانس بود

دقیقا

دیگه تنها تر ازین نمیتونم

هی بقدری خسته ام که دلم مرگ میخاهد

با کله میرم خونه ی یونگی

خوبه بخشید الان زنده میمونم میرم خونه🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط