{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر رفتم کره و ببینمشون و بشینم کنارشون احتمالش زیر 0 عه

اگر رفتم کره و ببینمشون و بشینم کنارشون احتمالش زیر 0 عه
دیدگاه ها (۲)

خو گشنشهههههه بهش بستنی بدیددد

ممنون

عه وا لو رفتم... 😂

من واقعا نمی دونم یه روزی موفق میشم که برم کره و کنسرت اعضا ...

عه زیر خاکینصفشونو ندیدید چون هیچوقت پست نکرده بودم_

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط