😢اشک و بغض رامین رضاییان:
😢اشک و بغض رامین رضاییان:
مردم! ببخشید؛ نمیدانم چرا این قدر بد شانسیم، تمام تلاش ما این بود که دل شما را شاد کنیم و امیدوارم صعود کنیم
#استقلال
#جام_جهانی
#ایران
#کبریت_بی_خطر
#ورزش
#فوتبال
#ویسگون
مردم! ببخشید؛ نمیدانم چرا این قدر بد شانسیم، تمام تلاش ما این بود که دل شما را شاد کنیم و امیدوارم صعود کنیم
#استقلال
#جام_جهانی
#ایران
#کبریت_بی_خطر
#ورزش
#فوتبال
#ویسگون
- ۱.۱k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط