رامین رضائیان: من نمیدانم چرا اینقدر بدشانیم؛ امیدوارم ص
رامین رضائیان: من نمیدانم چرا اینقدر بدشانیم؛ امیدوارم صعود کنیم تا حال مردم خوب شود
مردم ایران ما خیلی دوستتان داریم. ما را ببخشید.
پ.ن: دمت گرم خیلی مردی زحمت کشیدی قربون اون اشکات برم همین که برای ایران تلاش کردید یک دنیا ارزش داره❤️🇮🇷❤️
برای صعودتون دعا می کنم❤️
مردم ایران ما خیلی دوستتان داریم. ما را ببخشید.
پ.ن: دمت گرم خیلی مردی زحمت کشیدی قربون اون اشکات برم همین که برای ایران تلاش کردید یک دنیا ارزش داره❤️🇮🇷❤️
برای صعودتون دعا می کنم❤️
- ۱.۷k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط