ولی آدم روز تاسوعا میشه مَحو آقا مصطفی صدرزاده میشه چون خ
ولی آدم روز تاسوعا میشه مَحو آقا مصطفی صدرزاده میشه چون خوب معامله کرد... راستی راستی گفت «تاسوعا پیش عباسم»
همه این کلیپ حسرته...😭
پ.ن: سره آقامصطفی رو پای شهید سیدمحمدجعفرحسینی(ابوزینب)
آره رفیق باید اینجوری باشه..
خوشبحال رفاقتهای شهدا ..
"حسرت حسرت حسرت"
#شهید_صدرزاده
#سالگرد_شهادت
همه این کلیپ حسرته...😭
پ.ن: سره آقامصطفی رو پای شهید سیدمحمدجعفرحسینی(ابوزینب)
آره رفیق باید اینجوری باشه..
خوشبحال رفاقتهای شهدا ..
"حسرت حسرت حسرت"
#شهید_صدرزاده
#سالگرد_شهادت
- ۳۶
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط