{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه ی کسایی که دور برمن از اجباره وگرنه اصلا براشون مهم نیست باشم یا نه.

دیدگاه ها (۱۸)

محفل کامنتا.

ادیت ها خدا بودننننن

چطوری؟

نمره به پروف هاتوننن

آدم‌ها از کسایی که دوسشون دارن بیشتر می‌رنجن وگرنه بقیه که م...

اون اصلا براش مهم نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط