{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زد و خورد

زد و خورد
دیدگاه ها (۷)

یاه یاه یاه یاه

زارتتت

لینوییییییی💙

واقعا کیه؟

اول داداشش رو با پا زدم تو شکمش

😏یه زد و خورد ساده بود. صبح ترامپ میاد توییت میزنه ماداریم ح...

بعضی‌ حرفا رو نه میشه زد ، نه میشهخورد ، میمونه سر دلت میشه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط