{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه همین بود

وقتی دلم گرفته بود....وقت نداشت...:)
دیدگاه ها (۰)

نشکونید قلب همو....نشکونید

همه حرفام دروغ بود

....:)

ادییییت خودممممم

حسرتی که همیشه به دلم میمونه 😢هیچ وقت نتونستم بهتون بگم که د...

ببخشید کت چند وقت بنده فعالیت نداشت عذر خواهی میکنم🚭🚬

دلم کربلا میخواد همیشه با خودم میگم خدایا تا وقتی که نفرتم ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط