{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه خوبه ک تصادف کنی دستات تو گچ باشع💔حالم خیلیم عالیه💔😭

چه خوبه ک تصادف کنی دستات تو گچ باشع💔حالم خیلیم عالیه💔😭
دیدگاه ها (۲)

دیدید گفتم بی کسم گفتید نه ما هستیم💔

تفلدت مبارک ببر کوچولوی من♥️🎂

💔

ببین یه روزم اینو میشنویی💔

حالم تو کربلات خوبه حسین ♥

حالم خوبه با تو ❤️🫂💞

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط