{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باریکلا، احسنت

باریکلا، احسنت
منبر و منبری ، که نباید مدح خوبی مسئولین کنند. اگه عاشق علی و اولادش هستین باید از هر جایی برای گفتن حقیقت استفاده کنی.
نوکرتم به مولا
دیدگاه ها (۰)

ممنون از دوستان

اگه مرد تویی ، من ازش بدم اومدترسوی هرزه

حاجی اگه اینهایی که گفتی ظلمهپس کارهایی که مسئولین در نقاب ع...

آیا هر عشقی از نفرت شروع می شود?

#چرا- منPART9جیمین وای کار سخت شد کوک واسه چیجیمین خوب باید ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط