{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی هوا خیلی گرمه...

ولی هوا خیلی گرمه...
دیدگاه ها (۳)

خیلی حق دارن...

یا هفتا یا هیچی...

ولی من قلبم خیلی ضعیف هستش...

هیونگا دلمون تنگ شده..

وقتی هوا گرمه 🥵🍧

وقتی هوا گرمه میکاپ فروغ

‏🐰[19:52 به وقت کره]تمرین امروز تموم شدهوا گرمهترکوندمش.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط