{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا قبلا تو خوب بودی ولی حالا باهام سردی🚬🧑‍🦯

چرا قبلا تو خوب بودی ولی حالا باهام سردی🚬🧑‍🦯
دیدگاه ها (۰)

واگرنه اون یارو سوسول بود ک رفتی😑🧑‍🦯

عیجااان

عوضییی

چرا قبلا تو توب بودی...ولی حالا باهام سردی

ته دره ها هم باشی میام بغلت کنم بگم خوب بودی باهام ولی ازت د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط