{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نابودی قلب💔

بآ مَن‍ کِه‍ اَشکامو فَقَطِ دستام‍ پآک‍ کردن‍ حَرف اَ تَنها بودنآتون‍ نَزنید :) ♡__
دیدگاه ها (۰)

#ساخت_خودمه☺

پس ادما چین؟

و تنها جایی که حرف قلب و مغزم یکی است

با من اصلا در این مورد حرف نزنید که دلم خونه خون چون مجازی ش...

با من طوری رفتار کردنکه انگار قلب ندارم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط