{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لایک فالو یادتون نره هی کپشن بخون

می دونم ادیت خوب نبود چون اینترانت نیست که عکس و فیلم پیدا کنم و با برنامه کپ کات کار می کنم و چون نت نیست مجبور هستم با اینشات کار کنم که با این شات هم درست بلد نیستم ببخشید🤣🤣😔😔
دیدگاه ها (۰)

می دونم عجیبه ولی خوب

ترکیبی گوجو توجی سوکی اوردم

..........نیمار جونیورررررر لایک کن

ادیت جدیدمه میدونم ریدم به روم نیارید-

متال کرجی

زندگی فروخته شده P8 ا/ت من بلد نیستم غذا درست کنم نامجون هوف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط