{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پَشیمون نیستَم اَز گُشنِگیام

پَشیمون نیستَم اَز گُشنِگیام
چون
حَسرَت لایِقِ خوردَن نَبود ...


#رپ
#فرشاد_نبض🎤
#تنهایی
#دوردور
دیدگاه ها (۲)

می ‌بایستی در این زندگی نزدیک او بوده باشم. هرگز نمی‌خواستم ...

اَز تو عَزیزتَر نیست ...#محسن_چاووشیاهنگ

مَن زِندِگیم بیشتَر اَز هِیکَلَمه ...#سورنا #رپ #کلیپ

هَمَش‌ یه‌ چیزی‌ خوب‌ نی...#شایع#رپ

به نظر من اشتباه نبود و پشیمون نیستم لایک؟ بازنشر؟ خوشحال می...

چه بهشتی در تصورم میگذرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط