{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با یاد تو میخوابم ,,,, در خواب تو را می بینم ,,, از خواب چو

برخیزم ,,,, اول تو به یاد آیی ,,, ناگفته نماند چون هر روز وشبم هستی,,,, شبها با یاد تو و روزها با نام تو
دیدگاه ها (۱)

شاهزده کوچولو پرسید,,,ازغم ازدست دادانش چطور کنار بیام

رها کردن سخته ,,,امام یادت باشه ,,,بعضی وقتها باید بری

یادش بخیر یه زمانی گوش میدادم بدون اینکه شکستی

🖤از خواب چو برخیزم،اول تو بیاد آیی...✅دلتنگ سید علی🖤

من هر موقع تو رو می بینم یاد...🌕🌙

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط