اسلاید ۱:
اسلاید ۱:
🐶: فقط حس میکنم فلوهاا یا ترندها خیلی سریع عوض میشن و نمیشه دنبالشون کرد
🐷🐰: نه ولی سونگمین، چرا اصلاً میخوای دنبال ترند بری؟
🐶: آره، درسته؟
🐷🐰: خب معلومه که لازم نیست دنبال ترند بری، من اینطوری فکر میکنم
🐶: جریان زندگی توی این دنیا واقعاً با سرعت زیادی پیش میره
🐷🐰: نیازی نیست حتماً دنبال کنی، اما همینطور هم نیازی نیست که از ترند عقب بمونی
🐶: درسته
🐷🐰: ولی اگه یه مسیر جدید برات باز شد، باید بری و در موردش بیشتر یاد بگیری.
اسلاید ۲:
چانگبین فکر میکرد که "گودبای" به عنوان یه اپیزود از "سانگبای" منتشر شده، برای همین سونگمین توضیح داد که "گودبای" به عنوان اسکیزریکورد منتشر شده و "فینال : اخرین اجرا" اونیه که توی قسمت آخر به عنوان "سانگبای" منتشر شده.
اسلاید ۳:
🐶: آه، به خاطر همینه که نه فقط از این ساید بلکه از همهی سایدها شگفتزده میشم. فقط ساختن یک آهنگ و نوشتنِ لیریکس... خب معلومه که شماها خیلی کار کردید، پس طبیعیه، و خود تجربهتون هم تو یه سطح دیگهست. برای من واقعاً شوخیبردار نیست. وقتی یه آهنگ تموم میکنم، دیگه نمیتونم کاری انجام بدم. ولی ثریراچا و همینطور هیونجین مدام دارن آهنگ مینویسن. آهنگهای زیادی مینویسن و من واقعاً شگفتزده میشم. برای نوشتن، باید کل فکر و ذهنت رو بذاری توش. هیونگ، تو تی(منظوری تایپ شخصیّتیشه) هستی؟
🐷🐰: اره.
🐶: تو اِن نیستی؟
🐷🐰: من اِس هستم. برای همین خیلی حساب و کتاب میکنم. اینکه فقط همینطوری یه چیز رو ساده بچینم برام دشواره، من باید هی طرح / نقشه بکشم.
🐶: هان خیلی خوبه تو بیرون کشیدن همهچیز برای نوشتن.
🐷🐰: آره، اینم یه چیزی دیگهست که از هان یاد گرفتم.
اسلاید ۴:
بعد بای بای کردن
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
🐶: فقط حس میکنم فلوهاا یا ترندها خیلی سریع عوض میشن و نمیشه دنبالشون کرد
🐷🐰: نه ولی سونگمین، چرا اصلاً میخوای دنبال ترند بری؟
🐶: آره، درسته؟
🐷🐰: خب معلومه که لازم نیست دنبال ترند بری، من اینطوری فکر میکنم
🐶: جریان زندگی توی این دنیا واقعاً با سرعت زیادی پیش میره
🐷🐰: نیازی نیست حتماً دنبال کنی، اما همینطور هم نیازی نیست که از ترند عقب بمونی
🐶: درسته
🐷🐰: ولی اگه یه مسیر جدید برات باز شد، باید بری و در موردش بیشتر یاد بگیری.
اسلاید ۲:
چانگبین فکر میکرد که "گودبای" به عنوان یه اپیزود از "سانگبای" منتشر شده، برای همین سونگمین توضیح داد که "گودبای" به عنوان اسکیزریکورد منتشر شده و "فینال : اخرین اجرا" اونیه که توی قسمت آخر به عنوان "سانگبای" منتشر شده.
اسلاید ۳:
🐶: آه، به خاطر همینه که نه فقط از این ساید بلکه از همهی سایدها شگفتزده میشم. فقط ساختن یک آهنگ و نوشتنِ لیریکس... خب معلومه که شماها خیلی کار کردید، پس طبیعیه، و خود تجربهتون هم تو یه سطح دیگهست. برای من واقعاً شوخیبردار نیست. وقتی یه آهنگ تموم میکنم، دیگه نمیتونم کاری انجام بدم. ولی ثریراچا و همینطور هیونجین مدام دارن آهنگ مینویسن. آهنگهای زیادی مینویسن و من واقعاً شگفتزده میشم. برای نوشتن، باید کل فکر و ذهنت رو بذاری توش. هیونگ، تو تی(منظوری تایپ شخصیّتیشه) هستی؟
🐷🐰: اره.
🐶: تو اِن نیستی؟
🐷🐰: من اِس هستم. برای همین خیلی حساب و کتاب میکنم. اینکه فقط همینطوری یه چیز رو ساده بچینم برام دشواره، من باید هی طرح / نقشه بکشم.
🐶: هان خیلی خوبه تو بیرون کشیدن همهچیز برای نوشتن.
🐷🐰: آره، اینم یه چیزی دیگهست که از هان یاد گرفتم.
اسلاید ۴:
بعد بای بای کردن
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
- ۹.۳k
- ۲۹ تیر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط