{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر برای تو خیری داشت، می‌ماند؛

اگر برای تو خیری داشت، می‌ماند؛
اگر دوستدارت بود،
حرف می‌زد
و اگر مشتاق دیدنت بود می‌آمد..
دیدگاه ها (۲)

آیا کسی هست در زندگی‌ات که با به یادآوردنت بغض کند؟

انتخابت مگر جدایی نیست؟!اشک‌هایت چرا سرازیر است؟

حرف حق

نیمی از من برای همیشه منتظرت می ماند و بخشی از وجودم بابت ند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط