{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درون و بیرون دو...اظطراب خیلیارو بهمون نشون داد... هوم...

🙂
من اظطراب اجتماعی دارم...افسردگی دارم...بعد...🙂
دیدگاه ها (۲۳)

شت😭چرا اینجوری بوددد؟ 😭

دلم میخاد تگش کنید😂واییی

من قبر ندارم، وگرنه الان من تو قبرم بودم... واییییی😂

شتتتتتت😂این چه آهنگیهههه😂

سه تا ثلبات

ادیت خودم تخم مرغی شد ولی اوکیه

سوال:شخصیتت چطوریه؟(خودم بعضی موقع به شدت بی رحمو بد میشم ول...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط