{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کوکوشیبو زنتو گا-...

کوکوشیبو زنتو گا-...
گفتم الان سوکونا میاد وسط🗿😂
دیدگاه ها (۲۸)

خندش عالی بووودماماسیتااهه هه هه هه

برا کپشن نوشتن نیاز به فکر ندارم همینجوری رگباری پست میکنم ف...

لا لا لااا لالالااا لاااااااا

پسر کو ندارد نشان از پدر:

بنگرید ترکیب جدید رااا

گوجو یه به سه رو برده بعد بازم میاد میگید سوکونا؟درک نمیکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط