{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با ر کنید ما استار ها وقتی می‌بینیم استی ها با آرمی های ت

با ر کنید ما استار ها وقتی می‌بینیم استی ها با آرمی های تاکسی دعوا می‌کنند میخندیم
دیدگاه ها (۱۴)

هیچ خری این حرفو بهم نزده اما 3 ساعته دارم ذوق مرگ میشم😂(دیو...

وجود بعضی آدم ها تو زندگی مثل دارو میمونه قدرشون بدونید:)

سلام من دوباره برگشتم درسته زیاد حالم خوب نیست اما خب دارم س...

مثل اینکه مامانم درست میگفت...

توجه کنید نکاتی برای داد نزدن وقتی بی تی اس رو می بینیم

والا الانشم داریم دلقک بازی های آمریکا رو داریم می بینیم😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط