{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قاضی دخترا تو تنهاییشون جیغ می‌زنن💔🥀

قاضی دخترا تو تنهاییشون جیغ می‌زنن💔🥀
دیدگاه ها (۰)

جریان بعضی هاست 💔🥀

اره همه ی حرفات دورغ بود 🖤🥀ولی من از ته دل بود 🖤🥀

دخترا تو تنهایشون جیغ میزنن💔

کیا دان عر می زنن

چرا تا اسم شهدای میناب میاد ، من و تویی ها قاط می زنن ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط